Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
WebHostingDay 2009
Diverta
Appcelerator
Dragonfly
Charisma Zootehnie
PricewaterhouseCoopers Romania
AXIS Camera Station S10 Recorder
Infrastructure virtualization
Integral IT
imagini oblice
Managementul performantei
e-Business
Directiva Serviciilor de Plati
Charisma ERP
BLI A3 MFP Line of the Year
Infor SunSystems
Kelly Fegan
Doru Balas
industria farmaceutica
Kingston Digital